پرسش و پاسخ های متداول

برای ساخت حساب کاربری باید چکار کنم؟

با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل می توانید ثبت نام کنید. کافی است بر روی فرم ثبت نام در گوشه سمت چپ – بالای صفحه کلیک کنید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل و آدرس من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی یا شماره همراه و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “جزییات حساب ” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در آن بخش می توانید اطلاعات خود را ویرایش و ذخیره کنید. هم چنین با کلیک روی گزینه “ آدرس ” می توانید آدرس صورت حساب و آدرس حمل و نقل خود را ویرایش و ذخیره کنید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

شما می توانید با وارد شدن به حساب کاربری خود و کلیک روی “سفارش ها ” تمام جزییات سفارشات قبلی خود را مشاهده نمایید.

آیا برای خرید از سوییچ لند، حتما باید در وب سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید کالاها را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در وب سایت سوییچ لند می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷  روز هفته می‌‏توانید سفارش خرید خود را ثبت نمایید.
پس از ثبت سفارش خرید، کارشناسان فروش فروشگاه سوییچ لند در اولین فرصت روزها و ساعات کاری با شما تماس می گیرند و نحوه ارسال کالاها را با شما هماهنگ می کنند.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از وب سایت سوییچ لند ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید.  حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.  پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان سوییچ لند به وسیله پیامک تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله ، علاوه بر این  پروسه ی سفارش و خرید کالا آنلاین در سوییچ لند از طریق وب سایت ، می توانید با تماس تلفنی و گفتگو و مشاوره با کارشناسان فروش سوییچ لند ، سفارش خرید خود را تعیین کنید، برای شما پیش فاکتور صادر می شود و پس از پرداخت هزینه خرید، ارسال کالا انجام می شود.

روش های پرداخت هزینه خرید کالا چگونه است؟

در خرید های اینترنتی و آنلاین از فروشگاه سوییچ لند، پرداخت هزینه خرید از طریق درگاه پرداخت بانکی معتبر در وب سایت فروشگاه است

در خریدهای تلفنی و آفلاین ، پرداخت هزینه خرید از طریق کارت به کارت، حساب به حساب  و دریافت چک (برای خریدهای عمده) امکان پذیر است!

مدت زمان تحویل کالای سفارش داده شده چقدر است؟

پس از نهایی شدن سفارش خرید در اولین فرصت روزها و ساعات کار اداری ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با شما تماس گرفته می شود و نحوه ارسال کالاها با شما هماهنگ می شود. تحویل کالاها حداکثر یک روزه تا سه روزه است.

اطلاعات بیشتر

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی سوییچ لند با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. هم چنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و در لیست سفارشات در ستون “وضعیت”  از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر ، در صورت کامل کردن خرید اینترنتی و پرداخت وجه هزینه خرید کالا ، کالا برای مشتری ارسال می شود.

البته برای خریدهای عمده و مشتریان باسابقه ، امکان تسویه حساب با دریافت چک معتبر و پرداخت اقساطی پس از هماهنگی و گفتگو با کارشناسان فروش امکان پذیر است!

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در وب سایت سوییچ لند با وضعیت “موجود” مشخص شده و دارای قیمت هستند، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل مشتری خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش فروشگاه سوییچ لند، در ساعات اداری از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ پاسخگوی شما هستندد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام اس ام اس بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و پرداخت هزینه خرید، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام و ثبت خرید ، برای لغو سفارش خود وارد حساب کاربری خود شوید و  روی ” لغو سفارش ” کلیک کنید . درخواست شما برای واحد مربوطه سوییچ لند ثبت می شود و در صورت امکان ، سفارش شما لغو شده و از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود و در مواقع خاص با شما تماس گرفته خواهد شد .